mementomori

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

När det duger dig.

Av Cherry - 31 januari 2014 12:42

Efter Värnamo igår, så låg jag och vilade lite sen åkte jag bort till Fia för att ge Tindra sin födelsedags present och det var omtyckt!
Det var inget som hon ville lämna tillbaka som i somras när jag kom med presenter från Norge :)

Blev massa tjöt och hjälpte henne att packa ner inför flytt också :)
Tjejer vi kan, vi monterade ner två sängar och två bord!

Sen blev vi hungriga då fick vi hemleverans på pizza. Vräkte i oss en helpizza på mindre än 10 min!!

Har nog inte skrattat ihjäl mig så mycket på länge som igår, fick varken ut några ljud eller någon luft.. haha!


Kom hem runt elva igår, jättetrött och utmattad.


Kunde inte sova för jag kunde inte andas så låg och kramade om astmainhalatorn.


Jag hatar att VSBO jämt ska komma hit tidigt , usch! så nu har dom vart här och lagat köksluckan!
Sen kollade han på valparna också :)


Nu blir det Bones & käk, sen blir det Vaggeryd för att handla inför detoxen som börjar på söndag usssshh! :)


Tindra både snaprapade mig och bombade mobilen med bilder på henne xD


PUSS

#bildbomb


             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cherry - 9 april 2015 20:14

Fördomar. Så många fördomar folk haft om mig, så mycket folk har tyckt och tänkt om mig. Föräldrar som inte låtit sina barn vara i närheten av mig eller umgås med mig för något de hör. Jag har inte varit Guds bästa barn. Jag har varit med om myck...

Av Cherry - 27 april 2014 23:34

Spännande att de dyker upp personer som man absolut INTE har kontakt med på ask. Det är så trevligt att ni dyker upp och skriver på de sätt ni pratar men lägger till något stavfel här och var för att jag inte skall veta vem det är. Intressant d...

Av Cherry - 27 april 2014 04:00

Va på krogen för första gången idag!Dock nykter!Men dansade som om jag vore fullast utav alla. Kör som om jag vore full och bråkar som jag vore full.Jag hade jättekul trots att jag var nykter.Jag dansade så jag fick ont i hjärtat och fick svårt att a...

Av Cherry - 26 februari 2014 21:02

Har vart väldigt upptagen nu på senaste, därför har jag vart väldigt dålig på att uppdatera bloggen! Kan inte lova att jag blir bättre nu men ska försöka :) Hade ju en heldel läsare ;)Nu ska ni få se mitt fina penthouse ;)Har ett stort kök och ett eg...

Av Cherry - 23 februari 2014 19:37


Hade jag haft en familj som aldrig ställer upp, en familj som snackar så jäkla mycket skit och aldrig stöttar mig. Då hade jag fan gått och lagt mig för länge sen eller åtminstone sagt upp kontakten. För hur kan en jäkla familj förstöra så mycket fö...

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards