mementomori

Alla inlägg under april 2014

Av Cherry - 27 april 2014 23:34

Spännande att de dyker upp personer som man absolut INTE har kontakt med på ask.

Det är så trevligt att ni dyker upp och skriver på de sätt ni pratar men lägger till något stavfel här och var för att jag inte skall veta vem det är.

Intressant detta med ask!

Puss på er, de laggade visst lite. Du med modellfrågan skriv igen för allt försvann! Puss

www.ask.fm/lifeascherry

Av Cherry - 27 april 2014 04:00

Va på krogen för första gången idag!
Dock nykter!

Men dansade som om jag vore fullast utav alla. Kör som om jag vore full och bråkar som jag vore full.

Jag hade jättekul trots att jag var nykter.

Jag dansade så jag fick ont i hjärtat och fick svårt att andas.

Jag hamnade i bråk och drämde te en tjej, tur att mitt vett var snabb ikväll annars hade fyllosarna fått gå hem och jag få va kvar i någon cell... ?

Men sen så när vi skulle hem så var min hjärna fakkad, verkade fan full och så lyckades jag för första gången i hela mitt liv spräcka en skärm. Jäkla skit är så jävla förbannad.
Så hela dagen är förstörd och jag är så jäkla förbannad på allt och alla.

Ännu mer förbannad för att jag inte hade något jäkla fakkin skal på.

Nu ska jag dö lite. Puss hej.

Bjuder på dagen i bilder!

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards