mementomori

Alla inlägg under februari 2014

Av Cherry - 26 februari 2014 21:02

Har vart väldigt upptagen nu på senaste, därför har jag vart väldigt dålig på att uppdatera bloggen!

Kan inte lova att jag blir bättre nu men ska försöka :)
Hade ju en heldel läsare ;)

Nu ska ni få se mitt fina penthouse ;)
Har ett stort kök och ett eget Walk-In-Closet eller två men den andra är Bubbas!
Riktigt fin lya och stort! :)


Trots att min Walk-In-Closet är hyffsat stor så får inte mina kläder plats... :( Har flera säckar med kläder kvar hos mamma som jag inte vågat dra med mig hit.. suck..

Har börjat få i ordning på saker och ting nu, dock fortfarande tomt!

Väntar på att få lite mer bilder från senaste sessionen, så man kan få upp lite bilder :)


HALLEN


Walk-In-Closet

SOVRUMMET


VARDAGSRUMMET


KöKET


Av Cherry - 23 februari 2014 19:37

Hade jag haft en familj som aldrig ställer upp, en familj som snackar så jäkla mycket skit och aldrig stöttar mig. Då hade jag fan gått och lagt mig för länge sen eller åtminstone sagt upp kontakten.
För hur kan en jäkla familj förstöra så mycket för andra?! Helt rubbade, helt jäkla skadade.

De värsta är ju att de tror att de är så jäkla omtyckta. Tyvärr i mina ögon är ni bara en hög utav skit.

Jag är så jäkla trött över att folk pratar så mycket skit, så jäkla trött på att folk är så jäkla nyfikna..
De ska försäga sig, sprida saker pch luska för att få reda på allt.

Folk tänker inte på vilka det är de sårar, de tänker fan bara på sig själva!

Sorry för dålig uppdatering, har haft så mycket att göra och inte mått helt hundra.

Av Cherry - 11 februari 2014 15:56

Har vart ur dålig på att blogga men det har vart så mycket på gång! Men snart ska jag avslöja för alla vad det är som är på G, senast fredag :*

Hihi..


Då blir det mycket att blogga om, mycket annat.



Nu ska jag återgå till att vila, har precis sökt 2 jobb och beställt hem massa blanketter :) Så därför kikade jag in hit och skriver lite snabbt!

Februari 2014 jag älskar dig <3<3<3

Av Cherry - 9 februari 2014 16:41

Sööööndag.
Nu går dagarna gärna gå fort så vi kan få fredagen den 14:e.
Kom också på att det är ju alla hjärtans dag också! Mysigt :)

Idag har vi ätit den mysfrukost, ligger och kollar på Bones, & käkar apelsiner :)
Blir väl tv mys hela dagen :)


Igår va jag i stan med Jonte, Bubba & Elias :)
Gled runt och chillade lite, var riktigt trött när jag kom hem ..

Denna veckan blir en fullpackad vecka som jag vill ska gå snabbt snabbt snabbt!! Åhhhhh!!
:D
Hihi vet att ni är nyfikna ;) men de få ni veta på FREDAG kanske ;) ni kommer få veta! Jag lovar!

Juste detox veckan slutar idag! Halleluja, men bara för det kommer vi inte slänga oss bland flöt mat och sånt imorgon :)

Blir inte den sista detoxen heller :)

Av Cherry - 8 februari 2014 20:09

Ligger och kollar på mello just nu :)
Innan det var de Step Up 3D.

Blir att ta det lugnt idag, har världens spräng huvudvärk :(

Ha en bra lördag allihopa!

Av Cherry - 8 februari 2014 13:41

Maybe humans are just the pet alligators that God flushed down the toilet...

Hej!

Igår när vi kom hem från fotograferingen så la jag mig framför tvn och kollade på Bones..

Senare på kvällen åkte vi ut en sväng och då vart de poliser ute på jakt..

Kom hem rätt sent , somnade direkt för var så utmattad..

Har precis kommit hem från Pillis , var där och blev bjudna på frulle, illgött!
Nu ligger jag i sängen och vilar bort min huvudvärk och min yrsel...

Fick en supersnygg tröja av min qvinna också :$

Blir att gå igenom lite papper och plugga lite när huvudvärken lagt sig, sen få vi väl se vad dagen har att bjuda på!

Förhoppningsvis så ska vi kunna få dit lite mer delar på bilen så den kan bli helt klar snart.. Sen är det bara skärmar som behövs så kan man starta igång med projekt nr 2!

Av Cherry - 7 februari 2014 15:41

Nu är vi påväg hem igen! :)

FYFAN vad bra det känns!!
Det var liksom bra samarbete och klickade bra :)
Så jag är jättenöjd med dagen!

Så nu är det bara den eviga väntan på bilderna.. Haha :)

Av Cherry - 7 februari 2014 08:46

Nu är vi påväg!

Blir massa behind the scene bilder och kanske lite teaser! :D

Adrenalinet pumpar redan!

Hörs sen PUSSS

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards