mementomori

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Cherry - 1 februari 2014 01:13

Ibland kanske man bara ska inse att man inte längre är samma personer, att man inte längre är positiva för varann och kan hålla varann uppe. För om bara en hela tiden ska vara den positiva och dra upp oss båda så kan vi likaväl sluta nu.


Hur mycket vi än inte vill att det ska vara över, vi vill ha varandra kvar i livet så kanske vi måste inse att det är dags att gå åt två olika håll. För om jag ska fortsätta vara positiv för oss båda när jag dör pga av min fysiska hälsa och du inte bidrar till något positivt till min psykiska hälsa så tror jag fan att jag mår bättre utan någon negativ person som dig.


Har inte alls mått bra idag, magsmärtorna har flyttat sig från vänster till höger. Huvudvärken forstätter och när vi var i stan fick vi åka iväg så jag kunde kalva några gånger.Eller typ så.


Bilen krånglar och jag vill bara skrota skiten.

Men men, ska försöka få ork till att byta så mycket som möjligt så man kan få den hyffsat fin. Sen till sommaren blir det att byta så mycket delar som möjligt till splitt nya och skärmar och skit ska bytas. Det ska fan hända grejer nu för jag orkar inte tappa ljuddämpare och jäkla extra lysen hela tiden.


Sen så orkar jag inte att hon vägra starta ibland för att generatorn inte laddar.

Det måste vara all negativ energi som jag har i mitt liv som gör att allting cpar.


Nästa vecka är det en lååång vecka, tisdag-onsdag blir det Värnamo. sen på fredag blir det Mariestad för fotografering. Få se om det blir stan imorgon så man hinner förbereda sig lite annars får det bli Värnamo i veckan!


Samla positiv energi till februari -tack!


Nu ska jag sova med min huvudvärk och min förkylning.

Tack bästa Samuel för all hjälp med skroten idag.

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards