mementomori

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Cherry - 7 januari 2014 18:07

Hej!

I denna blogg kommer det att handla mycket om min vardag och mitt modellande.

Jag skapade denna för att kunna lägga ut lite mer "privatare" modellbilder så att inte mina nära & kära kan ta skada utav det.

Ni är välkomna med både kritik & beröm , samt frågor :)


Min resa började första gången någon gång 2008 har jag för mig.

Linnéa har alltid tjatat om att jag borde bli modell och att jag borde satsa på det, men då 2008 så var de casting i Skövde och jag råkade befinna mig där och blev anmäld utav en kompis. Så jag var klädd i mjukisar och gjorde det för skojsskull.

Men år 2010 började allting. Jag var med Linnéa på en fotografering och körde själv min första fotografering.

Det var "dock" tema men blev inte som planerat men bilderna blev hyffsat bra ändå.

2011 var jag på min första casting och fick ett modellkontrakt med Heartland Model Agency. Hade några portfolio fotograferingar och sen med tiden så kände jag att de inte stod på samma grunder som mig. Så jag sa upp kontraktet och började jobba ihop med Spahl.

Efter det har allting börjat flyta på, jag har haft kontakt med fotografer runt om i landet.
Jag har gjort en catwalk. Vart på flera castings och fotograferingar.


Nu år 2014 så känns det som om allting kommer gå mycket bättre, jag har tagit studenten och nu kan jag satsa lite mer hur jag vill på modellandet.
Jag har fått många nya kontakter och har just nu börjat spåna ideér på 2 fotografer och har yttligare några till som ett sammarbete väntas med.
Så allting känns så bra just nu.

Hoppas nu njuter av att följa min inte så perfekta vardag samt min modellresa!

Puss & kram!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards