mementomori

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Cherry - 12 januari 2014 19:14

FYFAN vad illa jag mår!
Riktig äcklig känsla, mår illa samtidigt som huvudet snurrar i 2000..
Yoghurt, musik, papper & penna blir underhållningen denna kväll!

Eftersom Fia fått sina valpar och jag mår pyton så blir det inget garagehäng!

Av Cherry - 12 januari 2014 14:04

Godeftermiddag!

Idag snurrar inte världen lika mycket men trött är man och blandade känslor kring allting..

Men men!

Idag fick min lilla Chihuahua flicka 5valpar! Fyra tikar & en mini hane :D

Förra omgången fick hon tre hanar & en tik, och nu blev de tvärt om fast mer valpar.
Hon har vart super duktig och skött de mesta själv, nu ligger dom och ha ensamtid i sin låda!

Tror hon tycker det är skönt att bara vara hon och valparna :)

Förlossningen började kl 8 och slutade 10.39 !

Bjuder på lite bilder sen hörs vi senare puss!

Av Cherry - 12 januari 2014 03:30

Hej! De ha vart lite dålig uppdatering idag..

Har mått så jäkla illa och gör det fortfarande..

Har hängt i garaget m Bubba, Dennis & Dixie. Sen kom Muffe, va uppe hos Dennis & kollade lite klipp och spelade lite.
Följde med Muffe fram och busade i Opeln.

Sen va vi inne i stan en sväng & åt på Max, då kom min illamående och blev värre.. Usch!

Tog en snaps på 6 cortison tabletter nu innan läggdags också!

Ska sova nu skriver mer imon pusspuss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards