mementomori

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Cherry - 24 januari 2014 19:40

How should I feel?
Turn the sheets down.
Murder ears with pillow lace.

Efter maten så tog vi en powernap, sen så blev det att byta om och göra sig klar.
Sitter nu i bilen mot Jönköping :)
Blir att köpa godis och sånt först sen hämta ut biljetterna till filmen!

Illgötttt :)
Lite lyxfredag, det förtjänar vi verkligen!
Få se vad som händer sen :)

Ska försöka skriva innan jag går och lägger mig, puuuussss!

Av Cherry - 24 januari 2014 13:27

Hemkommen från stan nu och älskade Pillis är här och stör som vanligt ;) Nu är biobiljetterna bokade, ikväll blir det bio! GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTT.


Har handlat massa smycken också och gjort en reservnyckel till Päärlan (Y)

Blir att plugga lite innan vi åker iväg upp till Jönköping. :)
Ska försöka skriva och lägga ut en bildbomb innan vi drar upp till stan! PUSSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards