mementomori

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Cherry - 14 januari 2014 22:28

Jag ska aldrig hoppa runt för att handla present till lilleman.. Tror jag dör!
Mitt knä och min rygg!

Efter vi vart i Jönköping så kom Muffe och hjälpte B att få igång biljäveln!
Efter det drog vi runt med resten av Vaggeryds Volvonörds som vanligt Volvo + snö = aa, sladdande och allt vad de gör..

Jag fick sitta bak med mitt onda knä I MIN EGNA BIL!!

Aja, lever men de ta tio år att ta mig någonstans..
Suck!

Nu ligger jag och kolla PH & dricker yoghurt så jag kan ta medicinerna.

Imorgon kommer lilleman!
Pusss

Av Cherry - 14 januari 2014 13:41

Aldrig har jag känt mig såhär beroende utav någon. Alltid vart självständig. Känner mig ännu mer bunden, svag och mänsklig.
Jag kan inte ta mig upp ur sängen utan att skrika, hålla på att gråta eller hjälp..
Jag kan knappt sätta mig på toa själv..
Varför är jag då hemma undrar ni och inte på sjukhuset?
Min utbildning ha gjort mig skadad och jag har min 24-timmars regel!

I eftermiddag är de planerat att vi ska till stan och handla present till Tony..
Jag är handikappad & B har manssjukan, YEY!

Tur att jag fick upp honom så jag kunde få frukost & mina mediciner..

Detta är sista gången jag vill känna mig så beroende utav någon annan, detta är sista gången jag känner mig svag.

Aldrig mer vill jag vara såhär handikappad, smärtan klara jag men att inte kunna göra något själv, aldrig mer.

Puss

Av Cherry - 14 januari 2014 09:48

Godmorgon. Har knappt kunnat sova något..
Igår kväll så hade jag så jäkla ont i mitt högra knä, och trots massage, Alvedon och vila så blev det inte bättre..
Känns uppsvullet och helt snevridet.. Kan inte ha de för rakt eller böjt, så få ligga & hoppa runt med det halvt böjt..

Så nu blir det att hoppa runt på kryckor..
Trodde inte de skulle vara så svårt men helvete det var de.. Kan inte ta med mig något om jag inte ha fickor, kan inte ta med mig ett glas vatten in i sovrummet.. Suck!

En jävla massa problem..
Aja ska försöka somna om puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards