mementomori

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Cherry - 10 januari 2014 23:32

Heeeej!

Mått så jäkla illa idag och gör det fortfarande.
Tog en lång powernap, sen väckte Pillis mig och kom bort :)
Tjötade lite sen drog vi ut. La året första börn och har bytt däck så nu är bilen laglig igen!

Sitter i garaget hos DG och glor lite för tillfället, få se vad som händer sen :)

PUSSS!

Av Cherry - 10 januari 2014 13:08

Idag har jag vart väldigt morgon pigg trotts att jag somnade strax innan fem imorse..


Vaknade och åt lite, tog tabletterna och ritade lite till på min skiss igår.
Sen blev det lite hård träning då det är vilo dag imorgon, stod och klabbade med håret lite efter träningen.
Nu ligger jag i badkaret och myser lite!

Idag kommer Pillis hem , vetifan vad som händer mer idag..
Hoppas jag slipper yrsel & smärtan bara!

Hörs sen puss!


Av Cherry - 10 januari 2014 03:57

Klockan är 4 och jag är fortfarande pigg och har ritat sen senaste inlägget typ!
Nu måste jag försöka sova för i morgon kommer min fru hem!
Godnatt, bjuder på lite utav de jag ritat idag med mina nya saker!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards