mementomori

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Cherry - 19 januari 2014 20:51

Jag känner ingenting, jag bryr mig egentligen inte heller utan jag vill bara veta.

Så varför kan jag inte bara skita i det och sluta vilja veta för jag klarar mig faktiskt utan att veta, när jag inte får veta.


Nog om det.


Vart på Lager och fick med mig hem två par byxor & bodybutter.

Sen stannade vi kvar och åt fralla & drack lite te också :)
Sen vart de bara att åka hem.

OCH FY FAN VILKEN JÄKLA HELIKOPTERFYLLA JAG HADE!!

Blev helt plötsligt väldigt trött och skulle blunda lite och hela världen snurrade och herregud vad illa jag mådde..
Usch, medicinen gjorde mig mer "full" än att ta bort smärtan idag.. usch.

Har haft riktigt ont..


Sen fick B åka och köpa chips och annat skoj!

Så har precis gjort marshmellows som inte blev så bra som jag velat.. men men! Får göra det bättre nästa gång.

Blev inga maränger, blev så trött.. *gäääsp*


Nu blir de att glo film & käka godis & chips!


Har också fått mig ett nytt modelluppdrag, det kommer bli så bra!

Har fått några nya kontakter nu ikväll vilket alltid är roligt.

Så håller på att spåna lite och sen blir det en trip till Stockholm!


Sen har jag oh Pillis spånat på ännu en tatuering!


Bildbomb*


               

Av Cherry - 19 januari 2014 12:32

Godmorgon!

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg innan vi ska åka mot Växjö!

Sitter och käkar just nu har också tagit medicinen!
Så snart försvinner nog smärtan :) haha!

Ska in på lager och byta mina byxor också sen blir det väl hem efter vi lämnat av Agda & Pillis :)

[Bild]

Av Cherry - 19 januari 2014 03:38

Det har vart en sån jäkla fakkad dag så det finns inte och jag kommer inte gå in på några detaljer heller.


Jag är sjukt trött på att folk har förutfattade meningar, eller att folk "antar" , "tror" eller har "hört" samma saker.


Något jag tycker är kul, det är när folk tror jag har är helt dum i huvudet och lika dum som jag är blond.

Seriöst, jag är bra på att spela. Jag spelar med, jag låtsas att inte fatta hur mycket folk egentligen spelar och driver med mig osv osv.

Men när en person börja lära känna mig så nära och vet att jag tänker likadant, borde dem inte förstå att jag är som dem eftersom jag har samma tankesätt?

Eller är jag helt borta och cyklar?


Spelar du mot mig så ska du se att jag spelar minst lika mycket, om inte mer!


Så du behandlar mig, så kommer du att bli behandlad utav mig.


Och för att inte har för mycket negativenergi så vill jag tacka alla som tar er tid att läsa all min skit på bloggen, alla som kommenterar samt ni alla som ställt upp eller bara finns där för mig när jag behöver er även tack till er som jag inte visste brydde er! <3


Helgerna framöver blir fullbokade likaså veckor dagarna får vi hoppas!
Blir första krogen på lördag, har två möten i veckan förhoppningsvis tre.
Veckan efter har jag minst ett möte, sen blir de roadtrip helg och lite bläck på kroppen.

Veckan efter det har jag ännu ett möte (minst) sen helgen där blir roadtrip helg med fotografering och lite mer bläck!

JIPPI!


Nu ska jag mysa ner mig med mitt godis och clementiner till en film!

Puss.


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards