mementomori

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Cherry - 21 januari 2014 23:35

Shit, jag är så himla taggad på livet nu! Taggad på vad denna och nästa månad har att erbjuda!

Här kommer mitt schema;

(kommer tyvärr inte kunna berätta vad som händer denna månaden dock!)
1 februari blir det en sväng till Skövde och då blir det tatuering så det skriker om det!
Sen blir det krogen och hoppas på att få träffa Paow & Samir.


7 februari Min första FAN fotografering x2 då det blir två uppsättningar, en där bilderna kommer vara öppna samt en där bilderna endast kommer att finnas för att köpas så enbart köpare kan få tillgång och se bilderna, sen blir det fortsättning på tatueringar.


21-22 februari blir det upp till storstaden och härja lite samt fotografering inför en bok som ska tryckas i höst samt utställning!


Och om jag blir bokad till Helsingborg blir det de på listan också!

Såg nu att B inte alls är förtjust i mitt jobbval, eller just temavalen som kommer att ske på dessa fotograferingar.

Men men , jag tänker för en gångs skull vara egoistisk och gå min väg och göra mina val.




Idag har jag försökt att träna igen, det gick väl bra men det tog emot lite då och då men men!

Sen kom Dennis & Jonte hit för att kolla på bebisarna och fika lite, blev lite tjöt och skratt.

Sen har jag kollat Ph, är så lycklig över att Paow är tillbaka!
Efter det har de vart ännu mer fotograferingssnack och nu börja det kännas så jäkla bra!

Imorgon blir det ett trip till Värnamo och det blir väl att vara en hel del där, nu jäkla kör vi och tagga järnet!

Fyfan vad allt kommer bli bra, allt blir mycket bättre nu, inget kan trycka ner mig.


Jag bryr mig inte, har inte en enda känsla och detta är så jäkla mycket bättre utan några tillsatser eller falska kemikalier som får en att må bättre.

   

Av Cherry - 21 januari 2014 11:47

Idag är det kram-dagen mina vänner!
Så dela ut några extra varma kramar idag, alla behöver en kram!

Fundera på om jag ska ställa mig och baka lite strax!

Knät börja bli bättre nu men magen, FYFAN..
Hoppas på att bli bättre snart :/

Rekommenderar filmen "Hur många kramar finns det i världen"
Riktigt bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards