mementomori

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Cherry - 11 januari 2014 12:13

Godmorgon!

Somnade runt halv fyra tiden vaknade vid halv sju någon gång, sen somnade jag om och vaknade nu!

Hoppas ni har sovit gott för det har inte jag!
Jag har fryst så jäkla mycket inatt medans B har tyckt att de vart kokhett!

Hmm..

När jag väl kommer över saker så ska min hjärna förvirra mig med mina drömmar.. Suck!
Varje gång jag drömt något så ha det tyyp hänt fast mildare/värre..
Och just nu har jag inte tid med det jag drömmer om..!!

Aja, idag ska jag försöka göra redig mat vi har slarvat med det nu på sistone, men jag har gått ner i vikt och börja bli liiite "fit" någon enstaka kg till sen är jag nöjd då är det bara att bilda muskler :)

Aja! Hörs sen puuuussss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards