mementomori

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Cherry - 23 januari 2014 23:34

Nu blir det läggdags så jag orkar med den långa dagen imorgon!
Pussss

Av Cherry - 23 januari 2014 18:53

Tidiga morgon sliter på mig något otroligt.. Känner mig verkligen som Berit 110år.. Efter att vi kom hem så åt jag lite sen så pratade jag med Pillis igen! Inser att jag borde bli detektiv så som jag snabbt får fram information... ;)

Watch out bitches!


Pluggade lite sen så somnade jag väldigt tungt , var jättefrusen ändå hade jag två tjocka täcken på mig.. Usch.

Tog ett varmt bad nyss och nu sitter jag här. Jättetrött på böckerna och allt som har med plugg att göra, men fyfan vad glad jag blev efter att ha fått "jag orkar inte mer"-tanken. Nu är jag taggad igen, tur man har något som pushar en, för detta ska jag fan klara vare sig jag vill eller inte!

WOOP WOOP!

Imorgon ska vi bessa bil, gå lite på A6 en sväng. Sen blir det hem och pussa ihjäl min fina Pillis som kommer hem tidigt imorgon! åhhh vad jag längtar!!

<3


Sen så vill jag säga till alla idioter som pratar skit om folk att söka hjälp. Ni mår fan inte bra om ni sprider falska rykten speciell inte om en kille som inte skulle vilja en fluga något ont!

Ett rykte är så jäkla svårt att få bort... Jag har tusentals och inget utav det stämmer. herregud. Inavels folket i denna hålan är rädda för en förändring. De är så rädda för att andra lyckas bättre än dem själva därför ska de vara och trycka ner på alla.

Folk tänker inte på hur jäkla hårt det tar på en person, hur otroligt dåligt man mår. Tänk så tar personen du snackar skit om , livet av sig? Ha det på ditt samvete!
FYFAN VILL BARA SPY På ER ALLA SOM HåLLER På!

Vill bara säga att jag förstår inte hur ni bar er åt med att sprida rykten... För hur mycket jag hatar en person eller "ogillar" så har jag då fan aldrig lyckats sprida massa falska rykten.. USCH!


     

Av Cherry - 23 januari 2014 09:58

Godmorgon!

Supertrött tjej här.
Blev störd i min sömn av någon random igår,, zzZzz

Sitter nu och vänta på att Jonte & B ska bli klara på rekryteringen, så få väl sitta och plugga lite i bilen så länge, zzZzz

Puss hörs sen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards