mementomori

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Cherry - 20 januari 2014 22:00

Nu är jag äntligen klar med sidan. Bara in och kika ---> https://www.facebook.com/Cherryofficiell


Tog en liten matpaus också..


När jag väl beslutar mig för att vara liggandes och vila för engångsskull så lyckas jag ändå inte hålla mig ifrån all skit.

Magsmärtor hej och välkomna tillbaka men du kan gärna försvinna igen!


Usch.. Jag tror jag avlider...

Nu blir det värktabletter massor och vila med musik!


Puss och hej!


       

Det är sånt här som får mig att orka fortsätta kämpa! <3

Av Cherry - 20 januari 2014 18:02

KARMA is a bitch hunny, ju mer ni trycker ner mig ju starkare blir jag.


Denna dagen har bestått av ett långt varmt bad, skickat iväg lite bilder och pratat fotografering.
Sen har B hjälp och städa lite då jag inte kan göra så mycket med mitt knä.


Nu sitter jag i sängen medan B springer runt och ska moppa, längtar tills de nya sängkläderna är på, så himla gött!


Ska sitta fastklistrad vid datorn och göra klart min modellsida så jag kan använda den som portfolio. (sen gick det int så bra att göra denna till bara en modellblogg. haha!)


Har fått ett samarbete uppe i stockholm så vecka 8 blir det att vara där uppe en helg och då blir de fotografering inför en bok som trycks i höst och utställning! FYFAN VAD GÖTT!

Sen väntar jag svar från Helsinborg och där blir det förhoppningsvis ett samarbete och där lär man också få synas mer offentligt om jag får jobbet!


Det går bra nu och ju mer ni trycker ner mig, ju bättre går det för mig!

PUSS!
Jag vill tacka ännu en gång, till alla som läser och är positiva!
Och jag börja slå rekord på unika besökare och sidvisningar, så det går bra nu!

Av Cherry - 20 januari 2014 11:37

Godmorgon!

Irritationen som uppstår, när man inser att detta inte håller längre och man är två helt olika personer.
Irritationen som uppstår när den andra bara andas.

Haft en hemsk morgon.
Vaknade super tidigt med fortfarande värk i knät..
Det var iskallt i hela jäkla lägenheten.. Morr.. Och det är fortfarande iskallt!!

Jag stör mig på folk som inte ha något med en sak att göra och ändå ska de vara där och rota?!
Jag menar du har aldrig visat på att du är något av just det. Sen så är de bara folk som kan & vet som har med saken att göra!
Suuuuuck!

Nu ska jag ligga tills jag orka ta mig upp med knät så jag kan gå på toa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards