mementomori

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Cherry - 9 januari 2014 21:28

Hello!


Jag vill bara tacka dig som skrev till mig och stöttade mig, det betyder otroligt mycket att man får lite uppmuntran som omväxling! <3


 


Nu är jag hemma efter en runda på stan, kändes som om benen skulle vika sig och nu mår jag jätteilla.. usch!


Var och letade efter nya underkläder, men självklart så fanns inte dem jag skulle ha någonstans på hela A6, så LenisPenis ska kolla i Göteborg :)
Har tjötat lite med henne och spanat in hennes mage!


Sen var åkte hon, jag, Jimmy & Bubba till donken och käkade lite där, sen åkte vi hem.

Har köpt lite nya saker så jag kan sätta igång med ritande igen, köpte dock ingen färg så det får införskaffas efteråt!

   

Nu blir det att ta kvällsmedicinerna sen ska jag sätta mig och rita lite med go musik!


Juste idag fyller världens finaste och underbaraste mamma år, grattis till henne! <3

 


Puss!

Av Cherry - 9 januari 2014 14:46

Ligger här och lyssnar på musik och kollar lite på responsen från min senaste fotografering som jag totalt har missat.

Jag har fått så sjukt bra komplimanger och nya kontakter efter denna fotografering.

Jag är så himla glad!


Men, sen så har jag fått rätt många komplimanger om att jag ger starka uttryck, att det är starka bilder jag har, att jag har speciellt utseende m.m

       

Jag satte mig då och kollade igenom bilderna, analyserade riktigt och då började kritiken. Jag ser inte uttrycksfull ut, jag ser ju ut så där i vanliga fall, eller gör jag?

Jag tycker att på en del bilder ser jag så tom ut. Vad är det andra ser som inte jag ser, dessa som ger mig så bra respons på bilderna kan ju ändå sin grej.


Jag är så glad att jag kan få ärlig kritik och ärliga komplimanger av folk jag inte känner och de som kan sin grej.
För när jag lägger ut de så vänner kan se exempel på Facebook så är det liksom inte samma respons, eller ja, man får ingen respons alls utan "likes".


Varför kan jag inte se detta genom andras ögon, utan ska sitta med mina och vara så förbannat kritisk även om jag vet att det är sjukt bra bilder och detta var ett första möte där vi aldrig träffats innan eller pratat så mycket och de kan vara lite stelt.

Men som person är jag väl väldigt öppen och ha det lätt för mig att känna mig bekväm i nya situationer.


Till skillnad från andra i denna hålan så lever jag inte i min bubbla där vissa har fastnat för länge. Till skillnad från andra så vågar jag testa nytt och inte fastna i samma gamla mönster.


Därför vet jag att folk kommer reagera starkt på mina kommande bilder, därför skapade jag denna blogg och en privat sida för mina bilder.
Jag har alltid var emot "mycket naket" osv, men man måste testa för att veta. Man måste testa för att kunna tycka.
Jag menar, jag är inte nöjd med min kropp och absolut inte bekväm. När jag gick in i branschen så sa jag att jag ska inte gå ner ett extra kilo för en fotografering.

Kom på mig själv igår stirrandes på min kropp, jag är ju inte nöjd. Jag har bristningar här och var, jag är inte samma gamla pinnsmala tjej som jag en gång var. Jag blir äldre för var dag som går.

Men vad fan, genom andras ögon är jag fin, genom andras ögon är jag snygg.
Och om jag bara försöker lite så kan jag lätt erkänna att jag är ganska söt ändå.


Jag vet, jag vet att alla är vi fina på vårt sätt hur vi än ser ut, det gäller bara att finna den vinkeln där man själv kan se hur fin man egentligen är.

För även om jag har breda axlar, bristningar, stor näsa och lite extra fett så vet jag att ifrån mina egna vinklar så har jag fina sidor.
Genom andras ögon så är jag fin och har en fin kropp.

Visst är det tröttsamt med att massa killar skriver enbart för att de tycker om min kropp eller vill ligga. Men man får se de som något positivt jag måste ha en jäkla helvetes fin kropp ändå ;)
Haha..


Måste berätta en sak till innan jag avrundar. Efter att lagt upp lite bilder från min senaste fotografering fick jag inte bara kontakt med fotografer utan de var en lite fågel som började berätta lite saker för mig..
Jag har mina aningar. Men samtidigt tänkte jag "är det bara för jag har tagit såna här bilder som folk börja sprida en helvetes jäkla massa rykten? seriöst."
Jag hatar denna hålan, jag vill härifrån, jag vet inte varför jag var tvungen att flytta tillbaka, men jag vill inte vara här mer.

Det går rykten om.. *dumdumdududududmmmmm* ATT JAG OCH NåGON MER HAR SPELAT IN EN JäVLA PORRFILM?

Haha, jag satt och skrattade ihjäl mig för jag trodde först att de var något med hur jag behandlat vissa personer förr, men så nämner personen detta om en jäkla porrfilm.

Så om någon har sett den kan ni gärna länka för jag vill också se den.
Men sen kommer min andra tanke, det finns några vuxna personer där ute som har hotat och behandlat mig så jäkla illa, de ha spridit både det ena och de andra så det skulle inte förvåna mig alls om de är i farten.


Jag tycker det är så kul att folk i denna hålan ska hålla koll på allt jag gör, jag kan inte ens vara utan Bubba en jävla dag innan folk börja gräva i vart fan jag kan hålla hus. Jag har inget privat liv. Men det kanske är bäst jag börja vänja mig på riktigt då de kommer komma en hel del rykten så fort mina andra bilder är gjorda och klara! SUCK.


Självklart är jag van vid alla rykten och jag lovar och svär, hade jag valt annorlunda för två år sen så hade jag aldrig behövt att må så här jäkla dåligt under dessa två år. Ja, ibland ångrar jag mig. För jag vet att jag hade mått bättre och var så jäkla mycket lyckligare om jag hade valt annorlunda.
Spelar ingen roll om jag avbryter något nu för det kommer bli tusen gånger värre. Välkommen in i min hjärna, mitt liv och denna jäkla håla!


Detta inlägget har spårat ur lite och "Berit på rosa moln"-tankar är inte alltid lätt att hänga på.
Men jag hoppas ni förstod någonting. För jag tror inte jag förstod någonting efter att ha läst igenom allt.

Av Cherry - 9 januari 2014 13:42

Godeftermiddag!

Idag skulle jag träffa Lena klockan ett men hon har inte dykt upp, dessa gravida qvinnor asså..
Haha..


Ha käkat lite frukost och tagit ett gäng med tabletter, sen så har jag legat och kollat lite repriser på paradise.

Just nu gör jag väl inte så mycket, ska slå på ett nytt avsnitt och se om fröken Lena hör av sig.

   


Juste, när jag blev tvingad till att bli blond så förlorade jag lite hår eller snarare hela min lugg så nu har jag pannluss.. suck!
Men jag kommer lägga upp en bild så kan ni rösta här på sidan vad NI tycker!

 

Pusspuss hörs sen!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards