mementomori

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Cherry - 25 januari 2014 23:21

Tack till er som gav respons på mitt förra inlägg, de stöttande orden betyder verkligen!

Har bakat semlor, Dixie var förbi och fikade sen kollade vi på Top Gear, tjöta lite och så :)
Nu är vi påväg upp till stan, få se vad som händer där :)

Puss, ska försöka skriva ett liknande inlägg som de förra imorgon :)
Puss

Av Cherry - 25 januari 2014 15:30

Under min resas gång har jag märkt hur folk börja ifrågasätta mina val. Exempelvis detta med modellandet. Det är en jäkla diskussion om varför jag väljer de typ av "jobb" eller bildtyp osv.


Jag kan inte förstå varför folk i min närhet inte stöttar mig i mitt val istället för att sura ihop eller bli arg för jag väljer att göra det jag gör. Det är den enda sysselsättningen jag brinner för utanför skrivandet och den enda sysselsättningen jag har nu när man går hemma och klättrar på väggarna.
 

Att folk sen börja sprida rykten om hur jag skapar porr & porrfilmer gör mig otroligt förbannad, även om det inte är sant eller att jag tar åt mig så kan jag inte fatta varför folk inte kan sköta sitt egna.

Men ärligt så har jag skrattat mer åt ryktena än att bry mig om dem. Men självklart är de störande att dem finns och att folk kommer och frågar "är det inte så?" "så du har inte gjort någon porrfilm?".


Det jag skapar är konst. Kommer det vara mycket hud så är det för att det är konst och inte för att vika ut mig eller för uppmärksamheten. Och absolut inte för några jäkla pengar.


Jag är en brud som vet vad jag vill, kan säga ifrån och har mina idéer och mål.
Mina val av bilder är noggrant genomtänkt, ett samarbete med fotograf där båda parter är överens om vart gränserna går, med samma idéer och har samma förutsättningar.

För att jag ska jobba med någon så måste jag trivas med personen och fått ett bra intryck redan vid första kontakten. Sen om de är idéer jag absolut inte gillar så kommer jag aldrig att gå med på det eller ställa upp på det.


Därför gjorde jag en facebook sida och en blogg där det kommer vara mer "öppet" än vad mitt privata facebook-konto kommer att vara. För att inte mina nära och kära inte ska ta illa vid sig eller för att jag ska kunna ha ett privatliv.


Men och andra sidan, vem fan har ett privatliv när alla är så jäkla nyfikna, ingen kan hålla käften och folk runt om vet mer om sig själv än vad man själv gör?!


Välkommen till Vaggeryds kommun där käften alltid snurrar!
Det du inte vet de vet resten av befolkningen.


Det finns så mycket mer att skriva, men det sparar vi till en annan dag!

Av Cherry - 25 januari 2014 15:03

Goodmorgon!

Ligger i sängen och lyssna på musik med Emma.
Har precis ätit kebabtrallrik , illgött!

Ska snart baka semlor så fort maten lagt sig och orken är tillbaka :)
Vet inte vad som händer idag,, hmm..

Glöm inte att ställa massa frågor nu folk!!

Av Cherry - 25 januari 2014 00:54

Insåg idag hur jäkla bra jag har det egentligen. Man glömmer bort hur bra man har det, man tar saker förgivet men ibland är allt inte en självklarhet.

Är tillbaka i Skillingaryd nu och filmen kan jag absolut rekommendera! Riktigt bra och rolig var den :)
Början av filmen gjorde en redigt förvirrad men det gick över :)
Juste på bion fick jag en gratis dricka :D
Tänk vad otroligt snälla människor det finns :)

Bjuder på en bildbomb och säger godnatt även om jag inte ska lägga min ännu :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards