mementomori

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Cherry - 8 januari 2014 18:10

Hemma efter att ha vart på apoteket nu...

Jag avskyr att va inne och handla på apoteket, inte för att jag någonsin har något privat att handla så sätt, utan för att man alltid står där som en idiot och väntar på att någon ska signera det man ha köpt..

Var inne och skulle ta ut mina tabletter idag, då ska det ju självklart krångla.


Skulle ha 4 olika mediciner, som tydligen inte gick att betala samtidigt, så jag fick betala i två omgångar.

Sen var ena medicinen inte inne på lager så får vänta på den..

Sen är de inte så speciellt diskreta, skrek liksom "INTE EN ENDA DROPPE ALKOHOL FöR Då KAN DET Gå RIKTIGT ILLA!"

DU HAR NU FåTT *MEDICINNAMN* DET äR TILL FöR *INFEKTION OSV OSV*


Nämen tack! Nu vet hela Sverige vad jag har fått för medicin och vad de är till för samt hur många och när jag skall ta dem!


Suck..
Nu blir det att vila lite, är jätteutmattad så får lägga mig i ett varmt bad och njuta lite av ensamheten.

Av Cherry - 8 januari 2014 16:29

Hej!


Idag har jag vart på sjukhuset och fick lämna massa prover samt genomgå ett ultraljud till!

Efter en veckas smärta och undertemp så har jag förhoppningsvis fått rätt medicin och det krävdes två läkare för att ge mig en "ungefärlig diagnos".

Fick veta en hel del och att få det upplagt trots att man redan visste det, känslan går inte direkt att beskriva. Jag satt och skrattade henne i ansiktet, det var la chocken.
Och ännu har jag inte brytt mig så mycket och kommer nog inte bry mig förens det "verkligen" gäller.. Har kört lite måla terapi, efter maten blir det väl att åka till apoteket för att få ut alla mediciner.

Suck.. När man äntligen blir av med mediciner och skit så får man ett gång nya!


I slutet av månaden blir det både tatuering och en stor fotografering, ska bli awesome!
Har skissat lite själv på tatueringen och jag bara längtar tills den blir färdig.


   


Tänkte dela med mig lite av idéerna till fotograferingen.
Och var inte för snabba med att dömma nu, men det kommer bli så mycket bättre och annorlundare.

Det blir lite Fine Art bilder men inte lika naket, men detta är lite inspo-bilder på hur det kan se ut!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards