mementomori

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Cherry - 30 januari 2014 12:53

I will swallow my pride and I'm saying goodbye.

Nu är jag påväg hem från Värnamo!
Blev lite lyx på Max också, eftersom min mage går tom.

Jag är hes, harklar och har mig som en seg startmotor..

Blev en uppkastning igår kväll igen.
Huvudet börja spekulera om vad det kan vara och självklart kommer bara de värsta tankarna upp..

Ständig huvudvärk/yrsel och kräkningar enbart på kvällar/nätter..

Usch,, nu få tiden gärna gå fortare så vi kan komma till de speciella datumen :)
Längtar tills jag mår bättre och resorna som skall göras!

Åhh :D

Borde ju egentligen komma i form inför fotograferingarna, men är sjuk och med det skyller jag på att jag få äta skräpmat.

Det åker ju ändå upp lika fort sen på kvällen ;) ne.. Usch bara skoja! Usch usch usch för sånt..

Alla är vi fina stora som små, långa som korta!
Alla kan vara det de vill vara så länge man tror och försöker!

Av Cherry - 30 januari 2014 09:00

Jag har fått så fina kommentarer och respons på mitt inlägg om den svenska sjukvården.


Och ju fler som sprider inlägget, ju fler får då upp ögonen och kanske, kanske kan media och politikerna öppna ögonen. Sluta censurera och gör någonting åt de.

Men det är ju klart, de med sina privatläkare osv kommer aldrig råka ut för de problemen vi har fått vara med om.
Och chansen är ytterst liten att vi kommer kunna göra någon skillnad, men hoppas man tillräckligt och gör man något så har man åtminstone försökt!

Skriv gärna om era dåliga erfarenheter från vården. Gärna också vart ni är ifrån!

Jag vill gärna veta hur ni blivit behandlade, skriv också om ni har blivit positivt behandlade :) Bara ös på!


Tillsammans kan vi göra något!

#förungförattdö #sverigessjukvård

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards