mementomori

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Cherry - 29 januari 2014 20:48

Ibland behöver vissa människor smaka på sin egna medicin, för att kunna börja behandla folk vettigt.

Jag förstår inte på dem som tror att man kan behandla folk hur som helst..


Dåligt med bloggande blev det idag, har inte mått något vidare sen har de vart så mycket så har verkligen inte hunnit..


Madde väckte mig och kom förbi efter jag ätit & duschat, vi tjötade lite och så kollade hon på bebisarna.

Får göras om oftare!


Sen vart det planerat att jag skulle bort till Fia, men det blev aldrig så, det får vi ta imorgon!


Blev att man hängde med Dennis upp till Jönköping för att byta fälgar och äta på Max!

(japp siste veckan innan detox veckan drar igång!!)


Imorgon blir det upp tidigt, ska vara i Värnamo vid tio!
Sen på eftermiddagen blir det att våldgästa Fia och tjöta lite :D


Ska plugga lite nu innan PH börja, sen blir det sängen så man orkar md morgondagen!


PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards