mementomori

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Cherry - 27 januari 2014 22:42

Hes som fan, bruka säga att när jag väl blir hes så låter jag som en tjej. Och då försvinner min manliga och grova röst.


Mår fortfarande pyton, hoppas jag slipper vakna upp och kalva inatt.. Usch..
Ska köra en rensning av kroppen på söndag. Då blir det detox för hela slanten. Nu jäkla ska vi klara det, behöver nog en rehjäl utrensning utav kroppen då jag aldrig få vara frisk..

Sen blir det hård träning :)
Så hoppas jag hinner bli frisk tills dess.


Nu blir det att fortsätta kolla på Paradise Hotel och sen blir det att sova, igen!

Känner att jag sover väldigt mycket och inte alls pluggat som jag borde.. usch.

Av Cherry - 27 januari 2014 16:26

Helt utmattad. Tog en powernap innan vi åkte till Värnamo. När jag kom dit vid 3, så får jag veta att doktorn var sjuk! Och det kunde de inte har meddelat då eller?!
Suck.. så det var bara att åkta hem igen.. MORR


Mår fortfarande pyton så det blir sängen idag igen. Har gjort limedricka, så det blir de och lite plugg om huvudet och jag orkar.


Puss heeejj.


   

Av Cherry - 27 januari 2014 11:24

Vilken jäkla känsla. Den dödliga känslan, när man inte kan stå emot längre, man skriker för det gör så ont.

Jag har nog aldrig känt mig så dödlig som igår..

Hade dunkande huvudvärk hela dagen, hjälpte inte hur många alvedoner jag än tog.
Gick och la mig hyfsat tidigt för de gick inte att vara vaken..

OBS INGET FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!

Vaknade upp vid tre, helt borta och genomsvett.. Spydde som en kalv, trodde att inälvorna skulle åka ut..
Lyckades iaf somna om efter det.
Vid fyra vaknar jag upp igen, skrikande och gråtandes.. Men de gjorde så ont att gråta då halsen är helt uppriven så fick stå emot.
B, vaknade och hämtade både kolsyrat vatten och en hink.
Tänkte ta en cigg för att lugna ner mig lite men hann inte ta så mång bloss förens jag kalvade igen.. Fyfan vilken hemsk natt..
Aldrig igen.

Ligger nu i ett varmtbad och hoppas skallevärken kan sluta så man kan åka till Värnamo utan att behöva kalva och vara dödlig..

Det var över smärtgränsen. Min smärtgräns är rätt hög..
Usch!

Skriver mer sen antingen innan eller efter Värnamo :)
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards