mementomori

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Cherry - 13 januari 2014 21:53

 

Helt yr i bollen, efter att ha tränat, tagit ett varmt bad och lagat mat så gick jag och la mig med spränghuvudvärk.

När jag vaknade så gick jag och kollade till Fia liten med valpar.

Efter det blev det lätt kvällsmat.

Nu har jag gjort klart mitt CV och personliga brev, har justerat lite och trixat. Så nu är de klart för att skriva ut, behöver dock hitta en skriva jävel först suck...


Så nu kan torsdagen komma, för jag är redo!
Måste bara hitta en bild som jag kan skriva ut och ha med mig.


Nu blir det lite paradise hotel och rensning av min hjärna som dödar mig.
Sen blir det natten.


Juste, har ett jävla inflammerat knä :/


Godnatt pussppuss!

Av Cherry - 13 januari 2014 12:48

Nu har jag kollat till Fia två gånger, fått i henne vätska och massa mat!
Har hunnit äta frukost själv och tagit mina tabletter!

Försöker hitta lite snygga underkläder men det går inte så bra, har ni tips så kommentera!!

Nu ska jag vila lite innan jag tar en dusch & väcker B sen blir det att göra kyckling & currysås m ris! :)
Måste hinna med att göra klart mitt CV också..

Söt Fia är så jävla go, hon är trött på att Volvo kollar in genom glaset så hon gömde bebisarna och sig själv!
Dock tog jag bort lite filt för att få en bild xD

Av Cherry - 13 januari 2014 08:10

GOOOODMORGON från en trött tjej!

Var tvungen och kolla till bebisarna & gå i Fia lite dryck och mat då hon äter väldigt dåligt..
Men idag var hon pigg och lämnade till och med "valprummet" och gjorde mig sällskap i köket :)

Och butter Volvo är ju jätteledsen för han inte få pussa eller kolla på bebisarna, haha!

Känns som jag har fullt upp framöver...
På onsdag så ska jag pussa ihjäl Tony, torsdag blir det jobbintervju, fredag läkarbesök & så kommer pillis hem!
Sen händer alltid något i helgen!
Innan onsdag måste jag få mitt CV utskrivet... -.-
Och ev få in ett litet möte ;)

Nästa helg blir de Eksjö!

Fotograferingen blir uppskjuten, känns som de kommer ta jättelångt tid innan jag kan klämma in något.. Måste diskutera med pillis för då kanske man kan ta de på en fredag om hon jobbar natt!
(Hon är min privata assistent under fotograferingarna ;))

Sen är de tänkt att en tatuering ska på 1 februari, få se hur de blir med det med tanke på att fotograferingen inte är på samma datum långre,,,
Suck!

Nu hoppas jag att jag kan få bli frisk så jag orkar..
Idag är de måndag, alltså är vilodagarna över och träningen är igång!

Ska sova lite nu innan jag ska upp och knarka mina mediciner, puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards