mementomori

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Cherry - 18 januari 2014 18:51

Grattis.
KARMA, ödet, livet, världen eller du, vem fan det än är som försöker bryta ner mig så har ni lyckats. Ni har sparkat på någon som ligger ner.

Är det så jäkla svårt att låta någon vara? Låta någon leva?

Varför kan man inte få en lugn stund att bara få leva.
Ingen människa orka ta så här mycket skit. INGEN.

Så varför ska jag få stå ut med allt?

Jag ger upp. Jag tänker inte sjunka så lågt och spela eller såra någon.

Av Cherry - 18 januari 2014 16:00

Har verkligen inte hunnit blogga.
Men gårdagen va händelserik!

Efter sjukhuset igår så åt vi på Max, sen åkte vi en sväng till Vaggeryd och kollade läget.

Sen åkte vi hem.
Pillis & Agda kom och kollade valparna och sen skulle B hjälpa Agda att få igång Bettan, som inte ville.
Så då körde han hem henne, och då hade han & Pillis hittar på dumheter så blev böter på 1000kr...

Aggressionen är hög!

Efter det var de bara att stöda ur bilen och åka till Vaggeryd och ta bort de raka röret och sätta dit ljuddämparn.
Sen kom muffe och då åkte vi upp till stan, var där och härjade.
Blev en jäkla massa skratt!
Haha :)

Sen åkte vi hem för en sleepover och kollade på den tecknade filmen Frozen och jag blev helt förälskad!

Idag vaknade man upp helt utslagen, kändes som om jag knarkat och druckit i flera dygn xD
Jättesleten och när medicinerna slutat verka så va smärtan högre än någonsin!

FYFAN natten var hemsk...

Nu ligger vi fyra i sängen och kollar Chuck efter att ha ätit fläskfilé, pommes & beasås! :)

Blir att försöka få igång Bettan sen , efter det blir de ett varmt bad och sen få vi se vad kvällen har att erbjuda!

Pusssss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Pågrund av att jag inte vill att mina nära och kära ska skadas av mina framtida eller nuvarande modelljobb så har jag skapat en blogg för att folk som vill ska kunna följa min resa och ta del utav mina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha pannlugg eller inte?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards